تبلیغات در گوگل،تبلیغ در گوگل، هزینه تبلیغات | نگاه 360تبلیغات در گوگل،تبلیغ در گوگل، هزینه تبلیغات | نگاه 360تبلیغ در گوگل ادوردز به زبان ساده - سئو سایت-سئو وب سایت-بهینه .

گوگل همچنین روشی ابداع کرده است که بتواند بازاریابی اینترنتی را از طریق یک

سطح کاملاً متفاوت انجام دهد. به دلیل تسلط بر بازار ، این توانایی را دارد که

بتواند یک سیستم پرداخت جدید با هر کلیک را تنظیم کند که هدف آن تطبیق

فروشندگان و خریداران است. Google آنچه را که از آن به عنوان Google

Adwords یاد نمی شود ، توسعه داده است.

 

Google Adwords چیست؟

 

Google Adwords یکی از امیدوار کننده ترین فرصت های تبلیغاتی است که

در عرصه اینترنت فراوان است. این سیستم با پرداخت به ازای هر کلیک ، وب

سایتهایی را تبلیغ می کند که بالاترین پیشنهاد برای یک کلمه یا عبارت جستجو

خاص را دارند.

 

اگر کسی به پنجره مرورگر اینترنت نگاه کند و چیزی را در موتور جستجوی

Google جستجو کند ، متوجه می شود قسمتی که حاوی "پیوندهای حمایت شده"

در سمت راست صفحه است. اینها تبلیغات Adwords هستند. این وب سایتهایی

هستند که هزینه جستجو برای نمایش هر عبارت یا کلمه خاصی از طریق

Google را نشان می دهند.

 

مناقصه

هنگام استفاده از سیستم Adwords ، مشاغل تجاری برای کلمات کلیدی مورد نظر

خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، شغلی که به فروش لپ تاپ مشغول است

ممکن است در صورت استفاده از محصولات خود ، درخواست عبارات جستجو

مانند "لپ تاپ های فروشی" "نوت بوک های ارزان" را بدهد.

 

مناقصه در سیستم Google Adwords برای بدست آوردن نقاط اصلی در درجه

اول بر دو عامل انجام می شود: نرخ کلیک کلیک و میزان پیشنهاد. مبلغ پیشنهاد به

خود مناقصه بستگی دارد. پیشنهادات می توانند به عنوان نیکل در هر کلیک تا

پنجاه دلار در هر کلیک پایین بیایند. داوطلب باید بداند که چقدر باید هزینه کند زیرا

این سیستم هر زمان که وب سایت از طریق سیستم Adwords کلیک شود قیمت

مناقصه را شارژ می کند. عامل دیگر نرخ کلیک کلیک یا نرخی است که افراد بر

روی وب سایت کلیک می کنند. معمولاً سه سایت برتر که در صفحه Adwords

نشان داده شده اند محبوب ترین هستند و بالاترین پیشنهاد را دارند.

 

چگونه در Adwords شرکت کنیم

اگر کسی در

جستجوی استفاده از سیستم Google Adwords به عنوان یک

ابزار تبلیغاتی است ، می تواند دستورالعمل ها و شرایط را از طریق وب سایت

Google بخواند. چند مرحله وجود دارد که می توانیم در مورد نحوه شروع

استفاده از Google Adwords مقابله کنیم.

 

اولین مرحله ایجاد حساب کاربری است. Google شما را از طریق این فرآیند

راهنمایی می کند. با این وجود موارد مختلفی وجود دارد که باید هنگام ایجاد یک

حساب کاربری به آنها توجه کنید. او باید استراتژی های مختلفی را که می خواست

از ابتدا از لحاظ انتخاب کلمات کلیدی و ترکیب این کلمات به کار گیرد ، در نظر داشته باشد تا بتواند بازده را از مشارکت در این تلاش به حداکثر برساند.

 

او همچنین باید از نظر انتخاب زبان مناسب و کشورهایی که می خواهد تبلیغات وی

ظاهر شود ، بازار مناسب را هدف قرار دهد. اگر کسی در حال فروش محصولاتی

باشد که برای شهروندان کشورهای دیگر فایده ای نداشته باشد یا گزینه صادرات

در دسترس نباشد ، ممکن است به کشور خود نیز بپیوندد. او نمی خواهد با ایجاد کلیک از افرادی که به بازار هدف تعلق نمی گیرند ، هزینه دریافت کنند.

 

ایجاد Adgroup همچنین یک گام اساسی در استفاده از سیستم Google

Adwords است. باید بتوان مفهوم و طراحی یک آگهی جذاب را طراحی و ترکیب مناسب کلمات کلیدی را انتخاب کرد.

 

آگهی ها

Google از یک تبلیغ کننده سؤال می کند که چه چیزی را می خواهد در تبلیغات

خود قرار دهد. تبلیغات باید حاوی یک خط عنوان و بدنه باشد. خط عنوان از

حداکثر 25 کاراکتر تشکیل شده است و بدن باید حداکثر دو خط داشته باشد که هر کدام شامل 35 کاراکتر است.

 

چالش واقعی در طراحی تبلیغات برای Google Adwords جذب موثر مشتری

و مجبور کردن آنها برای کلیک بر روی وب سایت است. یک تبلیغ مختصر اما

قابل توجه به خصوص در جلب توجه گشت و گذارها بسیار کارآمد است.

 

پیوندها

وقتی مشتری آینده نگر از طریق صفحه

Google Adwords روی وب سایت

کلیک می کند ، باید تلاش مداوم انجام شود. پیوند در Adword وماً نباید صفحه

اصلی یک وب سایت باشد بلکه باید یک صفحه وب باشد که در آن وی می تواند

اطلاعاتی را که برای او مهم است پیدا کند. شاید این لینک بتواند بخش "محصولات" وب سایت باشد.

 

اینها فقط برخی از موارد اساسی است که باید فرد بتواند هضم شود تا احساس کلی نسبت به همه چیز درباره Google Adwords پیدا کند. فرد باید در مطالعه جوانب مختلف این سیستم کوشا باشد تا بتواند بیشترین بهره را از آن ببرد.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها