1. آیا درست است؟ اطمینان حاصل کنید که همه اختلاط و تسلط شما بر روی صدا کامل است.  که همه آهنگ ها باید از همان حجم صدا با آن برخوار د ار هستید و حتی در کل سی دی باشد. شما نمی خواد وارد منطقه تکثیر شوید و مجبور شوید برای هر آهنگ میزان صدا را بالا و پایین کنید.

2. همیشه

جزئیات را دوبار بررسی کنید. ترکیب داده های CD یا موسیقی شما

با اطلاعات بیرونی مانند جدول مطالب ، همیشه باید در همان نقطه باشد. همیشه

قبل از کپی کردن مجدداً بررسی کنید تا مطمئن شوید هر آنچه که در هر آهنگ دارید در مکان صحیح است.

3. نمودارها. چیزی نیست که یک سی دی را بیشتر از گرافیک بفروشید. شما می خواهید مطمئن شوید که همه چیز با فرمت های مناسب و همچنین رنگ های مناسب در جای مناسب قرار دارد. صرف زمان زیادی برای بدست آوردن ظاهر مناسب ، هم برای CD و هم برای بسته بندی مهم است

.

4. کلمات خود را بررسی کنید. در داخل و خارج باید مطمئن شوید که متن شما درست است. این به معنای همه چیز از دادن اعتبار در جایی است که اعتبار به دلیل قرار دادن آهنگ های مناسب با آهنگ های مناسب در جای مناسب است. به CD های دیگر نگاه کنید تا ببینید که قالب بندی صحیح است و چگونه می توانید تا حد ممکن به حرفه ای نزدیک شوید.

5. حق چاپ مهم نیست که چه نوع CD را کپی می کنید ، حتماً آن را ادعا کنید که مال شماست. قبل از تلاش برای توزیع آن ، CD را با حق نسخه برداری بگیرید و به درستی تنظیم کنید

.

6. به قالب بندی توجه کنید. گزینه های قالب بندی زیادی وجود دارد که برای تکثیر CD در دسترس است. می توانید همه چیز را از درج یک صفحه تا درج 10 صفحه و همچنین قسمت های عقب برای متن بندی داشته باشید. شما می خواهید مطمئن شوید که از متن بندی صحیح و همچنین قرار گرفتن صحیح در هر قسمت از ژاکت برخوردار هستید

.

7. بسته بندی را تجسم کنید. همچنین با امکان بسته بندی و تکثیر به روش های مختلف ، گزینه هایی برای ایجاد بسته ها نیز وجود دارد. شما می توانید بیش از یک مورد CD جواهرات و بیش از یک شکل به CD خود داشته باشید. قبل از شروع کپی کردن ، اطمینان حاصل کنید که می دانید بسته شما چگونه به نظر می رسد

.

8. بدانید که می خواهید چه بگویید. با ایده بسته بندی گزینه های مختلفی برای آنچه در CD شما وارد می شود وجود دارد. آیا شما فقط می خواهید لیستی از آهنگ های خود داشته باشید ، یا می خواهید شعاری بدهید؟ به نظر شما چه نوع اطلاعاتی مهم است؟ مواردی که همیشه باید در آن گنجانده شود ، حق چاپ است ، لیستی از کسانی که به جمع آوری سی دی و اطلاعاتی در مورد ارتباط با شما کمک کردند.

 

جمله شما بستگی به میزان تکراری که می خواهید در خارج از CD و همچنین به چه نوع پرونده ای برای CD خود بدست آورید بستگی دارد.

9.دست آزمایشی. حتی اگر از یک سرویس حرفه ای استفاده می کنید ، قبل از وارد کردن صدها نسخه مطمئن شوید که یکی دو نسخه از CD خود را آزمایش کنید. با این کار اطمینان حاصل می شود که همه چیز در جای مناسب است ، به درستی بیان شده است و دقیقاً کاری را که می خواهید انجام دهید انجام می دهد

.

10. نظرات خارج از کشور را بدست آورید. به غیر از کسانی که در حال حاضر روی CD کار می کنند ، حتماً با صدای خارج از آن چگونگی ظاهر و صدا CD خود را بررسی کنید. قسمت اصلی CD شما فروش یک محصول است. شما می خواهید مطمئن شوید که جذاب است ، اطلاعات صحیحی دارد و با کیفیت بالا معلوم می شود. دریافت نظرات دیگر در مورد همه این زمینه ها می تواند به شما کمک کند درک کنید که CD شما به درستی تولید شده است یا خیر

.

مانند هر زمینه دیگری برای جمع آوری CD ، آماده سازی برای روند تکثیر همان مواردی است که بسیار مهم است. شما می خواهید مطمئن شوید که به جزئیات توجه کرده و اطمینان حاصل کنید که نیازی به ردیابی یا چاپ مجدد هر یک از CD های خود نیست. آماده سازی روش صحیح و دانستن آنچه در ابتدا به آن نیاز دارید این امکان را به شما می دهد تا هنگام شروع روند تکثیر ، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

http://sajad25.blog.ir/


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها