فضای مجازی اینترنت تجارت الکترونیک

این بدیهی است که در هر صنعت

تجارت انجام می دهیم که کسانی که با زمان خود

قدم نمی گذارند ، آن دسته از شرکتهایی هستند که سرانجام از بین می روند. جایی

وجود ندارد که این حقایق آشکارتر از آن راهی باشد که شرکت ها تقریباً در هر بخش

تجاری می توانند یک استراتژی بازاریابی اینترنتی را با ارتباطات سنتی خود ادغام

کنند و "حضور اینترنتی" در اختیار مردم قرار دهند تا پروفایل های عمومی خود را

تکمیل کنند. مکانهای دیگر

 

البته ارزش اینترنت برای فروش و تبلیغات در صنایعی که به بازارهای جوانان

خدمات ارائه می دهند و برای شرکت هایی که با سرگرمی و هنر مشغول فعالیت

هستند ، شناخته شده است. از آنجا که اینترنت تقریباً در هر خانه و حتی در حال

حاضر دستگاههای دارای هر توضیحی است ، دسترسی آن برای دستیابی به یک

بازار هدف پدیده ای است.

بیست راز تجارت الکترونیک که به رشد سریع درآمدتان کمک می‌کند .

این انفجار از یک مدل

بازاریابی کاملاً جدید ، دنیای تجارت را به پارادایمهای کاملاً

جدید بازاریابی و روشهای جدید برای دستیابی به نفوذ و فروش بیشتر بازار معرفی

کرده است. و بنابراین ، هر شغلی که برای کنار آمدن با این رقابت مجبور است از

فضای مجازی خارج شود ، قبلاً مجبور است کلمات جدیدی را بیاموزد که در اطراف

پدیده بازاریابی اینترنتی رشد کرده است. اکنون عباراتی مانند "بهینه سازی موتور

جستجو" ، "پاسخ دهندگان خودکار" و "بازاریابی ویروسی" ابزاری مهم و قدرتمند

برای هر شغلی هستند که می خواهند از طریق اینترنت برای افزایش فروش ضربه

بزنند.

 

موج دوم مشاغلی که شاید با کمال میل در فضای مجازی دست و پنجه نرم کنند ،

تجارت خرده فروشی سنتی بود که شما به هیچ وجه با فضای مجازی در ارتباط

نیستید. این شامل تیم های ورزشی ، رستوران ها و حتی غول های خرده فروشی

مانند وال مارت و فروشگاه های مرزی مرز است. در حقیقت ، موج تغییر در نحوه

فروش محصولات و خدمات آنقدر سریع بوده است که کل سوله های بازار تقریباً با

تکنیک های فروش اینترنتی متحول شده اند. فروشگاه ها و کتابخانه ها تقریباً مورد

تأثیر قرار گرفته اند ، زیرا درصد زیادی از مشتریان آنها فروشگاه های "آجر و

ملات" را به طور کامل رها کرده اند تا از ابزارهای مناسب تر خرید اینترنتی استفاده کنند.

 

این امر باعث شده است تا برخی از خرده فروشان برای ادامه کار دشوار باشند. برای

تجارت "مادر و پاپ" ، این تغییر بسیار ویرانگر بوده است. در حال حاضر مشاغل

کوچک و کوچک ، در خانه تلاش می کردند تا با بزرگترین فروشگاه های بزرگ

مانند وال مارت رقابت کنند تا مشتری های وفادار خود را به عقب برگردانند.

مهاجرت مشتریان به اینترنت و نیاز به تغییر فقط برای ماندن در مشاغل ضروری تر

شد.

 

اما حتی مشاغل وابسته که به

بازاریابی وابسته نیستند ، نیاز به ایجاد و نگهداری یک

وب سایت تجاری خوب و کارآمد را دیدند تا بتوانند چهره ای در فضای مجازی داشته

باشند. در بازار مدرن ، مصرف کننده ابتدا برای یافتن اطلاعات در مورد یک شرکت

و کالاها و خدمات به اینترنت می رود. این روشهای سنتی ارتباط با مشتریان موجود

و جدید را به طور کامل وارونه تبدیل کرده است.

 

خبر خوب این است که این تغییرات سریع در نحوه عملکرد بازارهای مدرن باعث

شده است تا دنیای تجارت متنوع تر شود ، قادر به تنظیم تغییر در پویایی کسب و کار

و بازتر شدن ذهن های خلاقانه و خلاقانه که همیشه خون واقعی دنیای تجارت بوده

است. . و از قضا ، اغلب این مشاغل کوچک است که قادر به ایجاد تغییرات سریع د

ر حضور آنلاین خود و راه های انجام کارها است.

 

با توجه به اینکه اینترنت مکانی پویا است ، روشهای جدید دستیابی به مشتریان تقریباً

سالانه تغییر می کند. در جائیکه یک سال یک صفحه وب ساده کافی باشد ، به زودی

مجبور شدیم اتاق های گفتگو ، صفحات MySpace و سازگاری YouTube داشته

باشیم. هر شغلی که این تغییرات را شانس انجام کاری جدید و هیجان انگیز با تجارت

خود می داند ، شرکت هایی خواهند بود که در این دنیای مدرن شکوفا می شوند. و ،

مثل همیشه ، کسانی که با تغییر و شکوفایی پیشرفت نمی کنند ، محکوم خواهند شد که توسط آن منسوخ شوند.

 

منبع وبسایت بانک آموزشی

 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها